Siakap Keli

Patutlah Artis Korea Semua ‘Elok’, Ini Rupanya Rahsia Mereka

Mesti anda tertanya-tanya, macam manalah kulit muka artis korea ini kebanyakannya nampak bersih, merah jambu dan sihat?

Kalau anda perasan di setiap ‘movie’ Korea, anda akan nampak yang kebanyakan mereka mengambil makanan jenis rebusan dan mengamalkan memakan sayur-sayuran lebih daripada produk berdaging terutamanya pengambilan ginseng sebagai minuman berkhasiat.

Cerita mengenai pelakon hero terkenal Korea, Lee Min Ho kekal berseri dan terus memacu kerjaya lakonannya selepas tamat menyelesaikan latihan ketenteraannya. Mesti ramai yang tertanya apa rahsia dia kekal sihat dan aktif.

Korang tahu tak artis kegemaran K-Drama korang baru-baru ini telah dilantik sebagai duta untuk Korea Ginseng Corporation (KGC).

Tu lah antara rahsia Hero K-Drama kita! Selain daripada mengamalkan gaya hidup aktif, dia juga menggunakan produk Ginseng Merah Korea daripada CheongKwangJang dari KGC.

Sekarang, korang mesti nak tahu tentang manfaat daripada Ginseng Merah Korea selain itu sudah sememangnya terkenal dan juga sangat sebati dengan masyarakat global yang makan sebagai tonik dan ubat-ubatan.

Ye, sesetengah orang ambil ginseng sejak turun temurun daripada keluarga. Amalan mengambil bahan berkenaan dalam diet juga dipercayai dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan dan kecerdasan.

Ini adalah bagaimana boleh membantu penjagaan kesihatan dan kesejahteraan untuk rakyat Malaysia.

Enam Khasiat Ginseng Untuk Kesihatan

1. Meningkatkan sistem imun badan

2. Menyempurnakan beredaran darah

3. Untuk tingkatkan stamina serta pemulihan daripada keletihan melakukan kerja harian

4. Menyokong sistem memori

5. Mengandungi antioksidan 

6. Meningkatkan kesihatan wanita yang menopaus supaya dapat kekal sihat daripada sakit sendi dan rasa lemah kerana perubahan hormon.

Terfikir dekat mana korang boleh dapatkan Ginseng Merah Korea ni?

Mudah je, korang hanya dapatkan produk Ginseng Merah Korea ini melalui atas talian menggunakan LAZADA App!!! Untuk pertama kali Korea Ginseng Corporation (KGC), syarikat ginseng utama di dunia yang juga merupakan syarikat pengasas perniagaan Ginseng Merah Korea telah melancarkan penjualannya melalui LAZADA menawarkan pelbagai jenis Ginseng Merah Korea daripada produk KGC.

Jadi dengan hanya beberapa klik di telefon bimbit atau desktop korang, korang boleh menikmati suplemen kesihatan yang hebat ini. Ia mudah dan ringkas kan? Bukan apa, ini adalah satu cara untuk masyarakat Malaysia tingkat kesihatan kehidupan harian.

Tambahan pula, pelbagai promosi yang ditawarkan di cawangan utama KGC pada LAZADA sekarang, termasuklah BELI SATU PERCUMA SATU untuk produk ‘Everytime’ dan ‘Hong Sam Won’ sehingga 18 September ni! Ikutilah mereka dan korang mungkin juga mendapat beberapa baucer. Bestnya!

Takkan korang tak nak cuba Ginseng Merah Korea ni daripada KGC CheongKwangJang kalau artis kesayangan pun jadi duta produk?

Sejarah Ginseng Merah Korea

CheongKwanJang Brand Products

Secara tradisinya pengasas Korea Ginseng Corporation (KGC), Samjungkwa telah memipin dan memelihara tradisi ginseng Korea ini sejak 120 tahun yang lalu. Korang bayangkan, industri ginseng ini sangat terkemuka kerana mengekalkan kualiti kelas dunia.

Untuk pengetahuan korang, KGC CheongKwanjang ini telah mempunyai ibu pejabat di serantau dunia termasuklah Amerika Syarikat, China, Jepun, Taiwan dan Malaysia. Selain daripada itu, lebih 40 negera telah mengendalikannya dengan lebih daripada 2000 pekerja.

 

Yang paling penting, Ginseng Merah Korea ini menggunakan bahan-bahan semulajadi yang sihat untuk pelanggannya.

Fakta menarik yang korang kena tahu tentang Ginseng Merah Korea

100% Ekstrak Ginseng Merah Korea dicairkan dengan air bersih sebelum dibungkus dalam paket kecil untuk memudahkan korang bawa ke mana-mana.

Walaupun sudah 120 tahun CheongKwangJang berdiri dalam industri ginseng ini, mereka tidak pernah terlepas daripada inovasikan arus pemodenan malah memenuhi kehendak sains moden.

Ye, jadi korang tak payah nak guna masa yang terlalu lama untuk pengambilan produk ini. Ini adalah tiga jenis produk Ginseng Merah Korea dari KGC.

  • Hong Sam Jung

  • Hong San Won

  • Everytime

Korang jangan lupa layari laman web LAZADA untuk pembelian premium Ginseng Merah Korea secara atas talian. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Ginseng Merah Korea CheongKwanJang, korang boleh klik pada link ini.

Tambah komen