Siakap Keli

Rumah Lebih Lima Tahun Ditinggalkan, Gadis Kongsi Kejadian Aneh, Rumah Berlampu Walau Elektrik Dah Dipotong

Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal.

Siapa tak seram bila rumah yang dah lama ditinggalkan tiba-tiba berlampu? Paling pelik, bila elektrik rumah tu sendiri dah kena potong.

Macam mana pula boleh lampu terpasang? Tak kan ada orang bayarkan bil bulan-bulan pulak?

Kejadian ini dikongsi sendiri cucu kepada pemilik rumah yang ditinggalkan lebih lima tahun. Pengalaman diceritakan melalui Twitter rasmi miliknya dengan beberapa keping gambar ketika berlakunya kejadiah aneh itu.

 Saya dah 2 bulan tak potong rumput rumah mak akak tu. Saya nak buat bulan 3 haritu tetapi pkp pula. Sampai ke hari ini. Saya ingat minggu depan nak potong rumput tu sebab dah tinggi dan semak dah.

Saya risau ada orang masuk jer. Nanti besok saya cuba tengok. Malam saya tak berani nak masuk.

Sebelum ni tak pernah pun nampak lampu dalam rumah tu menyala.

Ada sesiapa yang pergi rumah mak ke

Sumber: Shaaaaaa

Aina

Betulkan Yang Biasa , Biasakan Yang Betul

Dari Wiser.my

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.