Siakap Keli

Gara-Gara Seringgit, Lelaki Ini Buatkan Ramai Usahawan ‘Stress’

Seperti yang disarankan oleh ramai pihak, hari ini ramai daripada kita terutamanya anak muda memilihi untuk melibatkan diri dalam dunia pernigaan, sama ada berniaga melalui kedai fizikal mahupun secara atas talian.

Bermula dengan niat yang baik, iaitu mahu mengubah taraf hidup kepada yang lebih baik, sesetengah perniagaan tidak berjalan dengan baik disebabkan pelbagai faktor, terutamanya kurang mahir dengan selok-belok perniagaan disebabkan tidak memiliki pengetahuan yang betul secukupnya.

Selain kurang pendedahan dengan ilmu perniagaan yang tepat, ramai juga yang berputus asa di tengah jalan disebabkan sering dikritik dan tidak mendapat dorongan sepatutnya, termasuklah dari orang sekeliling yang rapat.

Tapi, kalau kena dengan cara yang betul, sebarang perniagaan yang anda lakukan tidak mustahil boleh meletup, angka jualan bertambah dan paling penting status kewangan diri anda boleh berubah.

Persoalannya, cara yang betul tu cara yang macam mana?

Cara yang paling mudah adalah menyertai kelas keusahawanan, Program Roket Pemasaran Momentum yang dikendalikan oleh Usahawan Internet berjaya, Najib Asaddok.

Kenapa semua usahawan perlu menyertai Program Roket Pemasaran Momentum ini? Alasannya mudah, kerana ramai daripada kita hari ini tidak menyedari perniagaan berjaya turut bergantung kepada aktiviti pemasaran.

Majoriti usahawan hari ini gagal buat pemasaran yang betul-betul buatkan prospek yang datang bertukar menjadi pelanggan. Pemasaran yang kebayakan usahawan buat bukan buat mereka tertarik, tetapi buatkan orang cabut.

Sebab itu bisnes banyak yang ‘stuck’, banyak yang tak boleh tarik ramai pelanggan, tak boleh nak ‘grow’ bisnes.

Lebih-lebih lagi, trend pemasaran hari ini sudahpun berubah. Hari ini, lebih ramai pelanggan selesa untuk mencari maklumat produk dan membuat pembelian melalui atas talian. Jadi, melalui Program Roket Pemasaran Momentum, anda akan diasuh untuk mengusai kemahiran Nak Tarik Pelanggan di media sosial dengan cara yang tepat.

Ok, mesti ada yang beranggapan kelas perniagaan macam ni, yuran penyertaan yang dikenakan selalunya tinggi kan? Mungkin ya, tapi jika anda memilih untuk menyertai Program Roket Pemasaran Momentum, yuran yang dikenakan adalah serendah RM 1 untuk 3 orang.

Ramai yang menyertai program ini memberi ‘feedback’ yang positif, rata-rata berjaya memanfaatkan pelbagai ilmu yang dikongsikan oleh Najib Asaddok seperti Strategi Memulakan Bisnes Atas Talian, Teknik Menulis Copywritting dan Facebook Ads yang berkesan untuk melakukan lonjakkan terhadap pendapatan mereka.

”Daripada RM 170,000 naik RM 240,000 sebulan. Bulan ini pun kita dah cecah hampir RM 200,000 tapi belum tutup bulan lagi.

”Kalau dulu, Zara punya angka (pendapatan) tak banyak, sebulan paling tinggi pun mungkin disebabkan musim perayaan, dekat RM 15,000. Tapi kalau nak dikutkan, bulan-bulan dalam RM 8,000.

”Sekarang, jualan Zara naik mendadak. Daripada nilai yang dulu kini sudah melepasi RM 100,000.

”Selepas mengikuti kelas bersama Tuan Haji Asaddok, dalam tempoh beberapa bulan je kami dah mampu waktu tu mencapai sehingga 16,000 pengikut.

”Bermula daripada itu, jualan kami dah naik bermula daripada sekitar RM 110,000 – 120,000. Pada penghujung 2018, selepas menyertai RPM, jualan kami naik menjadi RM 150,000 dan selepas beberapa bulan sehingga ke hari ini, jualan kami dah mencapai RM 250,000.

Di atas adalah sebahagian kisah kejayaan daripada banyak kisah-kisah positif yang dikongsikan oleh peserta-peserta Program Roket Pemasaran Momentum.

Tak hairanlah, dalam tempoh 6 bulan 2019, lebih daripada 6,000 orang peserta sudahpun menyertai program teknik pemasaran yang hebat ini.

Dengan ilmu pemasaran yang betul daripada Program Roket Pemasaran Momentum, anda dan siapa sahaja yang bergelar usahawan akan mendapat jalan untuk meningkatkan hasil jualan.

Anda boleh menyertai mana-mana satu Program Roket Momentum Usahawan Julai ini di:

Johor : 6 Julai 2019

P.Pinang : 14 Julai 2019

Subang : 20 Julai 2019

Layari laman web www.NakTarikPelanggan.com untuk sertai dan dapatkan tempat anda dalam Program Roket Pemasaran Momentum ataupun boleh hubungi 010-8048800 untuk tujuan pendaftaran ke Program Roket Pemasaran Momentum.

Selain itu, anda juga boleh melayari laman web www.50Kusahawan.com untuk muat turun video panduan untuk naikkan sales secara online dengan pantas dan jimat kos yang berharga RM 999 secara percuma.

Ikuti Facebook, Youtube, Instagram, Laman Web Najib Asaddok untuk maklumat lanjut.

Fazidi

Dulu suka menulis. Sekarang suka menaip.

Kami Juga Bersosial

Sekiranya anda ingin mendapat berita dari Siakap Keli pada 'News Feed' media sosial, anda boleh ikuti kami di